De kracht van hospitality

De kracht van hospitality. Een nieuw concept in organisaties, ‘Ze vergeten wellicht wat je hebt gezegd, maar nooit hoe je ze hebt laten voelen.’ – Frederick Buechner, Amerikaans schrijver en theoloog

Alles draait om aandacht

Dit is een boek over hospitality. Geen gewone hospitality, maar gastvrijheid gecombineerd met meer aandacht, meer verrassingen, en met een bredere glimlach. In dienstverlenende organisaties draait alles om die aandacht. Aandacht van de medewerker voor de gast en aandacht van de manager en leidinggevende voor de medewerker. Dit boek gaat over een nieuw concept in organisaties, niet alleen toepasbaar in de horeca, maar net zo goed in organisaties als de gezondheidszorg, scholen, vliegtuigmaatschappijen, winkels en verenigingen.

Het is voor iedereen die de kracht van hospitality wil ontdekken en inzetten, en voor alle managers en leidinggevenden die hun leiderschap als vorm van gastheerschap willen zien. Het gaat steeds om het blij worden van het anderen blij maken.

Samen een onvergetelijke gastvrijheidsbeleving creëren (we spreken over ‘gast’, waar je ook ‘klant’ of ‘patient’ kunt lezen) zorgt voor positieve energie en betrokkenheid. Het maakt er een team van waarop je trots bent en waar je je thuis voelt.

‘Dit bijzondere boek gaat over het overtreffen van verwachtingen. Over dat stapje extra zetten en creëren van positieve ervaringen die onthouden worden, lang nadat de gebeurtenis heeft plaatsgevonden.’ – Caro van Eekelen, Senior Vice President, Development and Transformation, AccorHotels

Interessant?

 

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.