Klantgericht verkopen

Klantgericht verkopen. Eigentijds acquireren en relaties beheren, In deze nieuwe online training laat Daniëlle de Jonge zien hoe je acquisitie en relatiebeheer op een moderne manier organiseert, zodat je vruchtbare zakenrelaties bouwt die jarenlang blijven bestaan. Je leert technieken die zowel impact hebben op de verwachtingen van klanten als op je eigen commerciële doelen.

De training zit vol met praktische tips en aansprekende voorbeelden. Door de opdrachten en oefeningen ga je klantgerichter zakendoen en geef je commercie op een nieuwe manier vorm. Het resultaat is dat je onweerstaanbaar aantrekkelijk wordt voor je klanten.

Wederzijds voordeel
Wie succesvol zakendoet, weet zich te onderscheiden. Altijd en overal. Klanten verwachten tegenwoordig niet anders. Dat onderscheid zit hem in échte aandacht, maar ook in meerwaarde. Als een of beide niet op orde zijn,kiezen klanten voor een ander.

Voor wie?
Deze online training richt zich op professionals, ondernemers, verkopers, salesteams en anderen met commerciële verantwoordelijkheid voor het vinden en behouden van klanten.

Voor waar?
Je bent 100% flexibel: je traint in je eigen tempo en in de omgeving en op het device van jouw keuze.

Het is tijd om te stoppen met verkopen op de manier zoals we jarenlang deden. Leg de focus op klantgerichtheid en wederzijds voordeel: goed doordacht en aansprekend. Zo smeed je een hechte band en maak je van klanten fans en ambassadeurs!

Eigentijds acquireren en relaties beheren vraagt om nieuwe commerciële vaardigheden en technieken. Wie op de juiste manier leert denken en kijken, ziet talrijke kansen om relaties te bouwen waar alle betrokkenen voordeel van hebben. En dat is waar deze training je bij helpt.

Interessant?

 

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.